RSS

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2012 ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

25 Μάι

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2012 ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ

Τα θέματα της φυσικής κρίνονται ως αρκετά δύσκολα για καλά προετοιμασμένους μαθητές. χαρακτηριστικό είναι ότι το θέμα Β3 ουσιαστικά λύνεται με τις γνώσεις της Α λυκείου σχετικά με την ανάλυση της ταχύτητας άρα και της κίνησης σε δύο συνιστώσες. Χρειαζόταν προσοχή και ψυχραιμία εκ μέρους των υποψηφίων. Για μία ακόμη φορά φάνηκε η ανάγκη το σχολικό βιβλίο να εμπλουτιστεί με επιπλέον ασκήσεις και ερωτήσεις για να μην αναγκάζεται η επιτροπή θεμάτων να βάζει θέματα που δεν υπάρχουν αντίστοιχα στο σχολικό βιβλίο, όπως για παράδειγμα το Γ4 και το Δ4

ΦΥΣΙΚΗ Θ-Τ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟ 2012  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟ 2012

ΛΥΣΕΙΣ  ΛΥΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟ 2012

ΘΑ: Α1 γ, Α2 β, Α3 γ, Α4 γ, Α5 αΣ, βΣ, γΛ, δΛ, εΣ

ΘΒ. Β1 σωστό το γ διότι

`          νόμος του Snell για νερό -λάδι: nνημθcν = nλημθλ

νόμος του Snell για λάδι -αέρα: nνημθcν = nλημθλ = ημθα

όμως nνημθcν = 1 άρα ημθα = 1 οπότε θα = 90

Β2 σωστό είναι το α διότι

ο πρώτος δεσμός βρίσκεται στη θέση λ/4, άρα για το Κ ισχύει χΚ = λ/4 – λ/6 = λ/12 και το πλάτος του Κ θα είναι

ΑΚ = |2Ασυν2πχΚ/λ| = |2Ασυπ/6| = Α√3 ενώ για το Λ ισχύει χΛ = λ/4 + λ/12 = λ/3 και το πλάτος του Λ θα είναι

ΑΛ = |2Ασυν2πχΚ/λ| = |2Ασυ2π/3| = Α

άρα ΑΚ /ΑΛ = √3 => ωΑΚ/ωΑΛ = √3 => UmaxK/UmaxΛ = √3

B3 σωστό το  α διότι

ο χρόνος για την Α είναι t1 = AΓ/U

η σφαίρα Β στον χχ” κινείται με ταχύτητα Ux = Uσυν60 = U/2 άρα ο χρόνος για τη Β θα είναι

t2 = ΑΓ/Ux = 2AΓ/U = 2 t1

ΘΓ

Γ1

ΙΔΣ = ΙΔ + ΙΣ = Ιcm+ M(L/2)2 + mL2 = ML2/12 + ML2/4 + ML2/2 = 5ML2/6 = 0,45 kgm2

Γ2

WF = τF θ = FLπ/2 = 18J

Γ3

KII – KI = WF + WBΔ + WBΣ => IΔΣ ω2/2 – 0 = WF – MgL/2 – mgL =>

0,225 ω2 = 18 – 9 – 9 => ω = 0

ΦΥΣΙΚΗ Θ-Τ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ 2012  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ 2012

ΛΥΣΕΙΣ  ΛΥΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ 2012

ΘΑ: Α1 γ, Α2 β, Α3 γ, Α4 γ, Α5 αΣ, βΣ, γΛ, δΛ, εΣ

B3 σωστό το  α διότι

ο χρόνος για την Α είναι t1 = AΓ/U

η σφαίρα Β στον χχ” κινείται με ταχύτητα Ux = Uσυν60 = U/2 άρα ο χρόνος για τη Β θα είναι

t2 = ΑΓ/Ux = 2AΓ/U = 2 t1

ΘΓ

Γ1

ΙΔΣ = ΙΔ + ΙΣ = Ιcm+ M(L/2)+ mL2 = ML2/12 + ML2/4 + ML2/2 = 5ML2/6 = 0,45 kgm2

Γ2

WF = τF θ = FLπ/2 = 18J

Γ3

KII – KI = WF + WBΔ + WBΣ => IΔΣ ω2/2 – 0 = WF – MgL/2 – mgL =>

0,225 ω2 = 18 – 9 – 9 => ω = 0

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ – ΕΚΘΕΣ ΗΗΜΕΡΗΣΙΟ 2012   ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΕΚΘΕΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟ 2012

ΛΥΣΕΙΣ  ΛΥΣΕΙΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -ΕΚΘΕΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟ-ΕΣΠΕΡΙΝΟ 2012

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΠΕΡΙΝΟ 2012  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ-ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΠΕΡΙΝΟ 2012

ΛΥΣΕΙΣ   ΛΥΣΕΙΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -ΕΚΘΕΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟ-ΕΣΠΕΡΙΝΟ 2012

ΓΙΑ ΤΟ Γ4 ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ

ΓΙΑ ΤΟ Γ4 ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ

ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΑΤΣΙΤΣΕΛΟ ΒΑΤΣΙΤΣΟ

 

Το πασίγνωστο πλέον θέμα Γ4 της φυσικής θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης αποτελεί μόνο την κορυφή του παγόβουνου που λέγεται «Πανελλήνιες εξετάσεις» αν και θα μπορούσε κανείς να το εντάξει στη γενικότερη εκπαιδευτική διαδικασία του Λυκείου.

Ας δούμε λίγο τι έχει συμβεί και πως ήταν σίγουρο ότι θα φτάναμε μέχρι εδώ όπως έχει συμβεί και άλλες φορές στο παρελθόν και όχι μόνο με τη φυσική.

Τα μέλη της επιτροπής θεμάτων είναι αναγκασμένα πριν επιλέξουν τα θέματα,

να απορρίψουν όσα δημοσιεύτηκαν σε εφημερίδες στα πλαίσια ενός ιδιότυπου διαφημιστικού ανταγωνισμού φροντιστηρίων και εφημερίδων καθώς και όσα θέματα προτείνει η Ομοσπονδία Φροντιστών στα μέλη της κατά τη διεξαγωγή των διαγωνισμάτων προσομοίωσης που διοργανώνει.

Οι λόγοι που απορρίπτονται αυτά τα θέματα είναι, νομίζω, προφανείς. Μπορεί όμως κάποιος, ή αν θέλετε είναι σωστό να απαγορέψει τη διαφήμιση ή τα διαγωνίσματα των φροντιστών με το σκεπτικό ότι έτσι εξαντλούνται τα θέματα;

Επίσης, το υπάρχον σχολικό βιβλίο έχει «ζωή» 10 χρόνια και συνεχίζει. Αξίζει να αναφέρουμε ότι στα 10 αυτά χρόνια δεν προστέθηκαν πάνω από 10 προβλήματα και ερωτήσεις ώστε να εμπλουτιστεί η ύλη και πως για να διορθωθούν τα λάθη που εντοπίστηκαν τον πρώτο χρόνο, όπως τυχαία έμαθα από τον συγγραφέα ενός βιβλίου, χρειάστηκε μια πενταετία διότι δεν εγκρινόταν το απαραίτητο κονδύλι για να διορθωθούν όλα μαζί τα λάθη, μία και μόνη φορά. Ο μοναδικός λόγος που το παραπάνω βιβλίο δεν ανανεώθηκε, όπως άλλωστε και τα βιβλία των υπόλοιπων μαθημάτων ήταν η μη διάθεση των απαιτούμενων χρημάτων. Όποιος βιαστεί να το αμφισβητήσει ας μπει στον κόπο να μας πει για ποιον άλλο λόγο δεν έγινε.

Είναι λοιπόν αναμενόμενο να στερεύουν σιγά-σιγά τα θέματα που μπορούν να μπουν στις εξετάσεις και να κινούνται όλο και περισσότερο στα όρια της υπερβολής και της εξεταστέας ύλης.

Ας δούμε λίγο τι έγινε πέρυσι με το θέμα πάλι του στερεού σώματος, ας κοιτάξουμε λίγο τα πολλαπλής επιλογής και Σωστού-Λάθους που περιέχουν λεζάντες εικόνων και κάθε λεπτομέρεια που υπάρχει στο βιβλίο.

Όλα δείχνουν ότι τα θέματα στο υπάρχον βιβλίο εξαντλήθηκαν. Τα περισσότερα προβλήματα των τελευταίων χρόνων δεν έχουν αντίστοιχά τους στο σχολικό βιβλίο το οποίο θα πρέπει για λόγους ηθικούς και παιδαγωγικούς να αποτελεί τη βάση και όχι το συμπλήρωμα.

Είναι ψέμα ότι όλοι το σνομπάρουν; Αν τα θέματα των εξετάσεων δεν βασίζονται στο σχολικό βιβλίο γιατί καίγεται τόσο πολύ το υπουργείο να παρακολουθεί την πορεία της διδακτέας ύλης; Τι νόημα έχει;

Είναι ψέμα ότι ακόμη και στο ψηφιακό φροντιστήριο του υπουργείου παιδείας υπάρχουν ασκήσεις που για να λυθούν απαιτούνται γνώσεις που δεν υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο; Αναφέρομαι στα προβλήματα με κρούση  και περιστροφή στα οποία απαιτείται ο ορισμός της στροφορμής υλικού σημείου που κινείται ευθύγραμμα, ο οποίος όμως δεν υπάρχει στο σχολικό βιβλίο.

Γιατί καμία επιστημονική ένωση δεν διαμαρτυρήθηκε; Είναι επιστημονικά και δεοντολογικά σωστό;

Ας έρθουμε και στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Και τώρα τι γίνεται;

Νομίζω πως όποια λύση και αν δοθεί τελικά, θα είναι άδικη διότι, υπάρχουν οι μαθητές που έλυσαν το θέμα Γ4 ή που ασχολήθηκαν χωρίς να το λύσουν, σπαταλώντας πολύτιμο χρόνο και αποθέματα υπομονής με αποτέλεσμα να μην λύσουν κάποιο άλλο και αυτοί που ενδεχομένως εντόπισαν την ασάφεια αφού πέρασε η προθεσμία υποβολής διευκρινιστικής ερώτησης.

Ασφαλώς υπάρχουν και εκείνοι που δεν έλυσαν το θέμα και που δεν θα το έλυναν ακόμη και αν υπήρχε η επεξήγηση «της πρώτης μεγιστοποίησης» και οι οποίοι προφανώς ωφελούνται από την ακύρωση του τέταρτου θέματος. Αυτοί όμως, νομίζω πως «απειλούν» ούτως ή άλλως τους μαθητές που ήξεραν και που έλυσαν το θέμα.

Οι λύσεις πάντως που μπορούν να δοθούν είναι συγκεκριμένες με την κάθε μία να έχει τα «θύματά» της και τις «παρενέργειές» της.

1η. Επανάληψη των εξετάσεων για όλους την ημέρα διεξαγωγής των επαναληπτικών εξετάσεων.

2η. Ακύρωση του θέματος Γ4 και μεταφορά των μονάδων στα υπόλοιπα ερωτήματα του Γ θέματος.

3η. Ακύρωση του θέματος Γ4 και μετατροπή της άριστης βαθμολογίας σε 93 αντί για 100.

Προσωπικά θεωρώ, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, την πρώτη λύση ως την λιγότερο άδικη (όχι την πιο δίκαιη γιατί νομίζω πως τέτοια δεν μπορεί να υπάρξει) χωρίς όμως να είμαι 100% πεισμένος διότι είναι πολύ πιθανό κάποια παράμετρος να μου ξεφεύγει ή κάποια λύση να μην στέκει νομικά.

Πάντως αν εξακολουθεί το σχολικό βιβλίο να θεωρείται «δεύτερο εργαλείο», αν ο ανταγωνισμός μεταξύ φροντιστηρίων και μεταξύ εφημερίδων συνεχιστεί και αν δεν υπάρξει άμεσος εμπλουτισμός της ύλης του σχολικού βιβλίου, κάθε χρόνο θα έχουμε παρόμοια προβλήματα.

Τα παραπάνω δεν μειώνουν την ευθύνη που έχει η επιτροπή των θεμάτων, οι λύτες που ελέγχουν τα θέματα μα και όσοι επιλέγουν τα μέλη των επιτροπών. Όμως, τέτοια ώρα, τέτοια λόγια καθώς το κακό έγινε…

 

Χρήστος Κυργιάκης: φυσικός

 

 

 

 

 

 
Χωρίς σχόλια

Posted by στο Μαΐου 25, 2012 in Ασκήσεις και Προβλήματα Φυσικής, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ 2010, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΔΩΝ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΛΥΠΜΙΑΔΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΔΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΒΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ 2011, ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ, ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ, Επαναληπτικά διαγωνίσματα, Επαναληπτικές ασκήσεις Φυσικής Λυκείου, ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ, Εξετάσεις φυσικής Κύπρου, ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2012, ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΑΛ 2012, ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2012 ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2012 ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2012 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ, ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2012 ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΕΜΑΤΑ ΠΕΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΧΗΜΕΙΑΣ, ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ, ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, ΘΕΜΑΤΑ ΧΗΜΕΙΑΣ, ΚΟΥΪΖ, ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΛΟΓΗΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΚΥΡΓΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΚΥΡΓΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΦΥΣΙΚΟΣ, ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2012, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΛ 2012, ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΛΥΣΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΠΑΛ, ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ, ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ-ΚΟΥΪΖ-ΓΡΙΦΟΙ, ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2012, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2012 ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΠΑΛ, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ, ΠΑΝΕΛΛΗΝΟΕΣ 2012 ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ, ΠΕΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ, Πανελλήνιος διαγωνισμός φυσικής-Θέματα, Σχόλια εκπαιδευτικών θεμάτων, Σχολικά βοηθήματα, ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙς ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑΣ Β ΚΑΙ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗς ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΑ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΛ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΛ, ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΦΥΣΙΚΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΦΥΣΙΚΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2012, ΦΥΣΙΚΗ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ, Χωρίς κατηγορία, ΧΗΜΕΙΑ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΓΙΑΚΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΓΙΑΚΗΣ-ΦΥΣΙΚΟΣ, εξετάσεις φυσικής Κύπρου

 

Ετικέτες: , , , , , , , , , ,

2 responses to “ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2012 ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

  1. ΜΙΜΟΥΛΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ

    Μαΐου 25, 2012 at 4:22 μμ

    Το μόνο που βρήκες να πεις είναι «δύσκολα θέματα».
    Θα μπορούσες να πεις ότι τα θέματα είναι ακατάλληλα και ότι με τέτοια θέματα δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τον διαβασμένο από τον αδιάβαστο και ξεχωρίζεις μόνο τις ιδιοφυΐες. Και ρωτώ. Αυτό είναι το ζητούμενο στις εξετάσεις αυτές;
    Φυσικά “οχι.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. καθίστε να μάθετε παιδαγωγική πριν από τη φυσική. Γιατί μάλλον δεν ξέρετε τι κάνετε. Μαγκιές και ερασιτεχνισμοί στους πιτσιρικάδες……

     
    • kyrgiakischristos

      Μαΐου 25, 2012 at 5:07 μμ

      Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που τα θέματα των Πανελληνίων εξετάσεων είτε είναι λανθασμένα επιστημονικά, είτε κινούνται στα όρια της διδακτέας ύλης είτε είναι εκτός των δυνατοτήτων των μαθητών.
      Όταν από το 2002 που ισχύουν τα σημερινά βιβλία, έχουν προστεθεί ελάχιστες νέες ασκήσεις και ερωτήσεις μόνο και μόνο λόγω κόστους, είναι φυσικό τα θέματα των εξετάσεων να έχουν πλέον στερέψει και να έχουν ελάχιστη σχέση,μιλάω κυρίως για το 3ο και 4ο θέμα, με τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου.
      Εμπλουτίστε το σχολικό βιβλίο και επιλέξτε πιο προσεκτικά την επιτροπή εξετάσεων.
      ΔΕΣ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

       

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

blog it

QUAERE VERUM:ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

aioroumenesskepseis

The greatest WordPress.com site in all the land!

dpa2007

Just another WordPress.com site

Blogs Of The Day

Just another WordPress.com weblog

e-βιβλια

... επειδή η μόρφωση είναι προνόμιο όλων!

Συνταγες

Μαγειρικής & Ζαχαροπλαστικής

enter7.net

all about tech

Kyrgiakischristos's Blog

πεζογραφία-σχολιασμός επικαιρότητας-σάτιρα και πολλά άλλα

Βιο...λογισμοί

Βιολογία | Εκπαίδευση | Υγεία

fysikhlykeiou

Ασκήσεις-Προβλήματα-Διαγωνίσματα-Μεθοδολογία φυσικής λυκείου και πανελληνίων εξετάσεων και ...πολλά άλλα

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 292 other followers

%d bloggers like this: