RSS

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ Νο1, 2012-2013

25 Οκτ.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1, 2012-2013,ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ

 

Ετικέτες: , , , ,

2 responses to “ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ Νο1, 2012-2013

  1. ANNA COSTIKOGLOU

    27 Απριλίου, 2013 at 5:48 μμ

    Καλησπέρα Χρήστο! Είμαι η Άννα (Αγγλικά, 3ο Λύκειο Χαλ.) και ήθελα να βρω έναν τρόπο να σε ευχαριστήσω. Μετά από μια συζήτησή μας σχετικά με blogs,δημιούργησα το δικό μου και όλα οφείλονται σε σένα. Μου άνοιξες την πόρτα σε έναν υπέροχο κόσμο. Σε ευχαριστώ! Να είσαι καλά!
    http://eslchestnut.com/ (σβήσε το μην. αν θέλεις γιατί δεν είναι σχετικό με το blog σου)

    Μου αρέσει!

     
    • kyrgiakischristos

      28 Απριλίου, 2013 at 8:09 πμ

      Άννα χάρηκα για το μήνυμα. Ελπίζω να είσαι καλά. Τώρα για το μπλογκ, δεν νομίζω να οφείλεται τίποτα σε μένα. Εσύ το δούλεψες.
      Να είσαι καλά

      Μου αρέσει!

       

Σχολιάστε

 
απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

blog it

QUAERE VERUM:ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

aioroumenesskepseis

The greatest WordPress.com site in all the land!

dpa2007

Just another WordPress.com site

Blogs Of The Day

Just another WordPress.com weblog

Kyrgiakischristos's Blog

πεζογραφία-σχολιασμός επικαιρότητας-σάτιρα και πολλά άλλα

Βιο...λογισμοί

Βιολογία | Εκπαίδευση | Υγεία

fysikhlykeiou

Ασκήσεις-Προβλήματα-Διαγωνίσματα-Μεθοδολογία φυσικής λυκείου και πανελληνίων εξετάσεων και ...πολλά άλλα

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.